• Ou Ming
  • Sunday, June 11, 2006

    έντονα όνειρα



    Κοιμήθηκα στις 4 και. Αργότερα ξύπνησα με πολλή ενέργεια, σηκώθηκα, έτοιμη να κατακτήσω τον κόσμο, ένιωσα όμως λίγο αδύναμη στα πόδια μου και είδα πως ήταν 6.30. Άνοιξα την πόρτα του μπαλκονιού και ο ήλιος δεν έκαιγε δυνατά. Λες να είναι 6.30 το απόγευμα; Αλλά όχι, ήταν πρωί. Χωρίς πολλή σκέψη άνοιξα την πόρτα του δωματίου προς το χωλλ, να μπαίνει κι άλλο φως και ξαναξάπλωσα. Μες στη ζαλάδα θυμάμαι να υπολογίζω πως είναι 6.30 άρα 8.30 (όπως μεταφράζω την ώρα when I am calling Greece) άρα έχω κοιμηθεί 4 ώρες... διάολε, και ήμουν καλή στα μαθηματικά. Ή μάλλον στην αριθμητική όπως με διόρθωσε χτες ο Φ.

    Ξανασηκώθηκα τώρα, είναι 8 just. I had hoped it was later. Στο όνειρο μου είδα λάσπες, ένα μεγάλο φορτηγό πάσχιζε να ξεκολλήσει σε ένα δρόμο στο Φάληρο, εγώ τις έφερα μέσα με τα παπούτσια μου, λέρωσα το χαλί, την παπλωματοθήκη, όλα χάλια. Με πείραξε αλλά σκέφτηκα ότι έχω χρόνο μέχρι να έρθει για να τις καθαρίσω. Αισθανόμουν τύψεις για κάποιον που έστησα και μία άγνωστη χοντρή κυρία μου ζήτησε να τη βοηθήσω να βγάλει το δαχτυλίδι της, λεπτό με πράσινη πέτρα που μόλις το ακούμπησα γλύστρισε σαν να της ήταν μεγάλο. Άγχος και λίγο ακόμα φόβος για το μέλλον και για κάτι/ κάποιον που "δεν έχω"

    Τώρα έχω ταχυπαλμία. Μάλλον τα είδη των αλκοόλ που μπερδέψαμε χτες στο looooooooong lunch that finished at 11pm. Ή μήπως αυτό το ούγγρικο twist του Δ. στη συνταγή; Chais pas...

    feeling out of my body but a BRIGHT day outside...

    6 Comments:

    Blogger Γιουτζίν said...

    Καλημέρα Χίλαρεν,
    ξέρεις τι λένε για της Κυριακής τα όνειρα, ε; (αν δεν βγουν μέχρι το μεσημέρι, τότε δεν βγαίνουν, οπότε όλα καλά)
    Καλή ηλιόλουστη μέρα :-)

    June 11, 2006 9:52 am  
    Blogger Xilaren said...

    γιουτζίν, you are very sweet

    σε ευχαριστώ...

    πιστεύω ότι τουλάχιστον τις λάσπες τις γλυτώσαμε για σήμερα... :-)

    καλημέρα

    June 11, 2006 10:17 am  
    Blogger enteka said...

    καλημέρα xilaren:) μόλις ξύπνησα (2.30 ώρα ελλάδος άρα 12.30 δική σας), κι είναι κι εδώ ηλιόλουστα, και σε διάβασα με ενδιαφέρον..
    :)

    June 11, 2006 12:41 pm  
    Blogger mindstripper said...

    Χμ, ταχυπαλμίες και περίεργα όνειρα μαζί ξημέρωμα Κυριακής... γνώριμο σκηνικό. Κάποιος από μέσα σου, σού σημαίνει καμπανάκι νομίζω. Χρειάζεσαι ξεκούραση μικρή μου.

    June 12, 2006 11:30 pm  
    Blogger YO!Reeka's said...

    άμα τύχει και πιείς, να πίνεις μπόλιο νερό ή να τρως κάτι στερεό (λ.χ. ένα σάντουιτς) πριν κοιμηθείς για να ισιώσει το στομάχι σου (είδες τι μπορεί να πάθει στα καλά καθούμενα ο άνθρωπος;!)

    June 14, 2006 6:11 pm  
    Blogger Xilaren said...

    παιδάκια, να είστε καλά.

    όλα καλά, όλα υπό έλεγχο

    :-)

    June 15, 2006 3:05 am  

    Post a Comment

    << Home