• Ou Ming
  • Saturday, June 02, 2007

    lavender ribbons of rain sang

    CocoRosie


    Σκέφτομαι πως θα ήθελα να τους ξαναδώ – αγγίζοντας υψηλά επίπεδα μαζοχισμού σύμφωνα με τους φίλτατους εδώ. Αλλά γαμώτο, ναι, ήθελα κι άλλο τον περασμένο μήνα στο Empire και τώρα ξέρω ποια ακριβώς κομμάτια μου αρέσουν από τον καινούριο δίσκο, ποιοι στίχοι μου λένε τι. Ίσως στην Αθήνα το κοινό να είναι και πιο συντονισμένο – εδώ μιλούσαν όλοι μεταξύ τους, ο δε μπαρμαν δίπλα μας δεν κρατιόταν από το να γυρίσει στο βιβλίο του, άσε που δε θα υπάρχει η πιθανότητα να μας αποσπούν τα celebrity spottings. Στο Λονδίνο είδαμε διαφόρους με “αποκορύφωμα” τους Kooks (χαχα!) που στάθηκαν για λίγα λεπτά μπροστά μας… αλήθεια, δεν ξέρω τι είναι πιο θλιβερό: το ότι τους αναγνώρισα, το ότι τους έβγαλα μία photo στα κλεφτά μετά από προτροπή του N. ή το ότι αναπήδησα στα πόδια μου από τη χαρά μου σαν την χαζή groupie…. Sad sad sad! :-)

    bored


    Στην Αθήνα βέβαια δεν θα τα καταφέρω… Αν ήμουν όμως, θα ήθελα να φέρουν τον ΤΕΖ, τον geeky γαλλάκο μαζί τους, ίσως το πιο πετυχημένο human beatbox που έχω δει ποτέ. Να ήταν ακόμα και οι bunny rabbit που αν και στην αρχή μου φάνηκαν λίγο σούργελα, είχαν πλάκα τελικά και για ένα απροσδιόριστο λόγο μου θύμισαν τις salt-n-pepa. Fuck I’m old!

    Τελικά το δίλημμα του προηγούμενου ποστ απεφεύχθη μιας και δεν έπαιξαν το Good Friday, ικανοποίησαν όμως μία άλλη μου επιθυμία: να τραγουδήσουν το τραγούδι άλλου καλλιτέχνη. Προς το τέλος και αφού είχα πρήξει τον Ν. δίπλα μου για το αν θα το κάνουν αυτό το ρημαδο-cover ακούστηκαν οι πρώτες νότες ενός άγνωστου κομματιού (;) Μας πήρε ένα ολόκληρο κουπλέ για να καταλάβουμε πως επρόκειτο για αυτό το κομμάτι. Σούπερ! Η πιο καλή διασκευή όλων των εποχών…

    Εδώ ένα μικρό απόσπασμα, για τη full version κάτι υπάρχει στο youtube.






    βέβαια για να είμαστε δίκαιοι και να αποδίδουμε τις τιμές εκεί που πρέπει, πρώτος είχε την ιδέα αυτής της διασκευής ένας εκλεκτός έλληνας βάρδος...

    για ακούστε εδώ


    Labels:

    6 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    Ευτυχώς thanks to You tube (I really need to brush up my greek) ο καθένας μπορεί να έχει άποψη. Το συγκρότημα ως πριν πέντε λεπτά δεν το ήξερα. Ακουσα μέχρι τώρα το Werewolf, το Promise και το Hairent Paradise.

    It does indeed sound a bit like Joanna Newsom rapping.

    Αλλά δεν θα συμφωνήσω με τους φίλτατους ότι είναι μαζοχισμός. Το αντίθετο, μάλλον μ'αρέσουν.

    June 02, 2007 5:44 pm  
    Blogger cheshire cat said...

    that's it?

    June 02, 2007 7:27 pm  
    Blogger Μαρκησία του Ο. said...

    Τι εννοείς βρε Γατούλη that's it?

    Δεν σου αρκεί;;

    νομίζω δεν το εκτιμάς όπως του πρέπει.

    Σίλαρεν μανάρι μου εύγε!
    Δείχνεις το εύρος, το μήκος, το φάρδος και το ύψος των γνώσεών σου!

    Γιου μέικ μι πράουντ!

    ΧΧΧ

    June 03, 2007 6:24 pm  
    Blogger Xilaren said...

    ...κυρίως το ύψος!

    ευχαριστώ, μαρκησία και κύριοι

    June 03, 2007 6:39 pm  
    Blogger WinterAcademy said...

    εγώ πειράζει τώρα να πω, ότι όχι απλά δε μου άρεσε, δε μπορώ ούτε καν να το ακούσω δεύτερη φορά μήπως κι αλλάξω γνώμη..

    το πρώτο τους καταπληκτικό, το δεύτερο λίγο πολύ στην ίδια συνταγή [το τραγούδι του άντονυ όμως ήταν εκπληκτικό], αυτό εδώ.. δεν ξέρω, δυο λαλούν και δυο χορεύουν, μου φάνηκε..

    βέβαια κι εγώ θα έτρεχα αν έρχονταν στη θεσσαλονίκη για live. anyway, την είπα την κακία μου, μη συμφωνούμε και σε όλα lol

    June 04, 2007 6:15 pm  
    Blogger Xilaren said...

    haha! indeed! δηλαδή να ψάξω για άλλη παρέα για την επόμενη συναυλία σε λίγες μέρες... γμτ! :-P

    June 04, 2007 8:06 pm  

    Post a Comment

    << Home