• Ou Ming
  • Tuesday, February 20, 2007

    Cinq

    Την πρόσκληση την έλαβα από τη vita moderna. Θα ήθελα κι εγώ να κάνω κάτι χαριτωμένο à la Thas, με μουσικές και ταινίες αλλά για κάποιο λόγο, όταν έρχεται η ώρα για λίστες, μουσικές ή άλλες, είμαι αισχρή. Το μυαλό μου αδειάζει και κάνει τον Rob και τα top 5 του από το High Fidelity του Hornby τον αγαπημένο μου ήρωα.


    Οπότε, αναγκαστικά, ναρκισσιστικό παραλήρημα ακολουθεί:

    1. Στην εφηβεία υπέγραφα παντού, ακόμα και στις σχολικές εκθέσεις, με ολόκληρο το όνομά μου και από κάτω Διανοούμενος – Σκηνοθέτης (υπογραμμισμένο). Είναι να απορεί κανείς πως ένα παιδί με την αίσθηση του μέτρου όπως (νομίζω ότι ήμουν) εγώ δεν έβλεπε πόσο ψωνισμένο και χαζό ήταν αυτό. Όταν πέρασα στη φιλοσοφική αποφάσισα να μεταθέσω τη σκηνοθεσία για αργότερα και μάλλον το είχα διατυμπανίσει παντού γιατί όταν, πρόσφατα και μετά από πολλά χρόνια που δεν είχαμε ειδωθεί, συνάντησα έναν παλιό φίλο του αδερφού μου, ήταν το πρώτο πράγμα που με ρώτησε. Τι έκανα με την σκηνοθεσία. Αισθάνθηκα πως μίλαγε για κάποιον άλλο.
    2. Ο Νικόλας, ο NickD του παρόντος ιστολογίου, είναι ο παλαιότερος και καλύτερος φίλος μου στο Λονδίνο. Τον ξέρω από το καλοκαίρι του 1996 και αφού δε σκοτωθήκαμε πέρυσι τέτοια εποχή, δε νομίζω ότι υπάρχει κίνδυνος να πάψουμε να είμαστε φίλοι. Δεδομένου ότι τα περισσότερα χρόνια από αυτά ήμασταν μαζί, η φιλία μας συχνά παρεξηγείται από κάποιους που δε δείχνουν να καταλαβαίνουν. Τα 2 χρόνια που συγκατοικήσαμε βλέπαμε κατά μέσο όρο μία ταινία την ημέρα. Αυτός συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό, εγώ όχι και για αυτό, ζηλεύω. Το καλύτερο πράγμα στη σχέση μας είναι η επικοινωνία. Το χειρότερο για μένα ότι μου έχει κολλήσει κάποιες από τις προλήψεις του και για αυτόν ότι τον ζαλίζω για το παραμικρό. Επίσης μου τη σπάει που όταν οδηγεί ψιλοβλέπεις τον χάρο. Και που αργεί ενίοτε στα ραντεβού. Καλά, θα σταματήσω εδώ :-)
    3. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου βρίσκω τρομακτική την ιδέα του χρόνου που περνά. Και η κατάσταση χειροτερεύει.
    4. Δύο χρόνια πριν γεννηθώ οι γονείς μου έφτασαν πολύ κοντά στο να υιοθετήσουν ένα κοριτσάκι. Τελικά υπαναχώρησαν και η μητέρα μου, επηρεασμένη από αυτή την εμπειρία, έμεινε έγκυος σε μένα ενάντια στις προτροπές των γιατρών και τη θέληση του πατέρα μου (and look what she got!) Αυτή την ιστορία την ήξερα από μικρή και για κάποιο λόγο με έκανε να νιώθω πολύ τυχερή και επίσης πολύ περίεργη για τη ζωή του άλλου κοριτσιού. Στα 20κάτι μου τη γνώρισα από κοντά. Ήταν μία κούκλα. Δεν την ξαναείδα έκτοτε. Οι γονείς μου μαθαίνουν νέα της που και που.
    5. Διάβαζα μπλογκς περίπου 1 ½ χρόνο προτού αποφασίσω «να ανοίξω» ένα και αυτό μετά από παρότρυνση τον Νικόλα γιατί είμαι εξαιρετικά αναβλητική. Πάνω στην απόφαση της στιγμής διάλεξα το πιο ηλίθιο nickname από καταβολή … μπλογκς. Δεν υπάρχει περίπτωση να το προφέρει κανείς σωστά. ΠΟΤΕ. Γμτ.

    Αυτοαναφορικότητα - 10 πόντοι

    Θα μου άρεσε να δω τις λίστες των

    Alberich (ο οποίος το έχει πάλι κατεβάσει… χμ, πως τον ειδοποιεί κανείς;;;;)

    Rakasha, του γνωστού διδύμου

    M.Hulot,

    Mourga και του

    Dystropoppyguswho is back! (φτου με προλάβανε! – καλά… τότε ρίχνω κι εγώ την μπάλα στην κενή περιοχή… καλά το είπα το ποδοσφαιρικό;;;)

    12 Comments:

    Blogger dystropoppygus said...

    Mπορούμε να το προφέρουμε, αφού μας αρέσει. Μήπως σας βρίσκεται ένα περισσευούμενο φωτόσπαθο;

    :-)

    February 20, 2007 10:13 pm  
    Blogger mourga said...

    yo!
    prwton, merci gia to mpalaki:-P
    deuteron, ti lista prepei na ftiaxoume akribws?
    triton, edw, h sth mourga?
    kata ta alla, polla filia apo athina!
    etoimasteite gia megala meeting apo sabbato:-))))

    February 21, 2007 9:58 am  
    Blogger thas said...

    Πολύ χρήσιμο ξεσκέπασμα. Πρώτον ανακαλύψαμε τι απίστευτα καλύμματα τραπεζιών κυκλοφορούν. Δεύτερον ότι η φιλοσοφική απορροφά τελικά το μεγαλύτερο μέρος της καλλιτεχνικής αναζήτησης (το ίδιο έπαθα κι εγώ, πολλοί φίλοι και κυρίως φίλες). Τρίτον ότι είσαι αυθεντική κατ’ επάγγελμα διανοούμενη διότι δεν είχες ψευτοντροπές και άλλα τέτοια μικροαστικά σουσούμια. Εύγε.

    (πολύ ωραία τα 1 και 4. θενκς για την αποδοχή της πρότασης)

    February 21, 2007 10:31 am  
    Blogger mourga said...

    twra me agxwses xrysh mou! thes ena essay gia tin katathlipsi ston ergasiako xwro? h mipws gia tin trixotillomania stin ghriatrikh?

    February 21, 2007 10:37 am  
    Blogger Nick D said...

    ...
    ...
    ...

    :)

    Very nice and personal!

    Den odhgw san xaros (to caro ftaiei)

    PS: DIANOOYMENH kai skhno8eths...?

    Den diafwnw me kanena alla pws bazeis ena epaggelma kai mia pneumatikh katastash sthn idia protash?

    Einai opws leme An8imou kai Gazh gwnia?

    xxx

    February 21, 2007 11:32 am  
    Blogger cheshire cat said...

    safe

    February 21, 2007 2:54 pm  
    Blogger Xilaren said...

    voilà monsieur dystropoppygus. Το δίπλo κάπου το έχουμε δανείσει (αποκριές γαρ)

    mourga, μην τρελαίνεσαι, παιδί μου.

    @thas: :-)) (εγώ όμως δε σε ευχαρίστησα, αν και σκόπευα...)

    @che cat: better safe than sorry

    February 22, 2007 1:00 am  
    Anonymous Anonymous said...

    xilaren, eisai mia diarkhs apokalupsh!
    paraklhsh: tha me kaneis prwtagwnistria??

    mourga, love your photo!

    February 22, 2007 9:01 am  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Χαίρομαι που με πρόλαβε άλλος και έγραψες ήδη!

    Σούπερ αποκαλύψεις, ιδίως εκείνη γιά το υπό υιοθεσία κοριτσάκι.

    NickD γράψε κι εσύ!

    February 22, 2007 10:52 am  
    Blogger mourga said...

    sage iksera oti tha ektimiseis tin photo mou:-)
    xilaren, etoimasou gia to 5ari:-)

    February 22, 2007 2:29 pm  
    Blogger Nick D said...

    Ifimedia mou, an grapsw egw kati tetoio 8a symboun ta parakatw:

    - eimai oligon psonismenos, kai 8a faw ntomates

    - to opoio apodikneietai apo to gegonos oti eimai sto 2% twn bloggers pou exoun balei thn fatsa tous sto profile

    - epishs epeidh synh8ws den me endiaferei h gnwmh twn allwn (sta fanera) alla ousiastika me endiaferei (kata ba8os), 8a ginw oligon epitideymenos sth lista mou, kai 8a 3anafaw ntomates

    Alloste, den teleiwse to paixnidi 5? H Xilaren parapone8hke (ws synh8ws) oti arghse kai h plaka eixe arxisei apo thn prohgoumenh ebdomada. Eipame na ka8ysterhsoume sto party gia logous coolness, alla oxi na ftasoume otan exoun fygei oloi...

    :)

    February 22, 2007 10:10 pm  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Αφού θέλεις παρακάλια θα τα έχεις.

    Θέλω λίστα ΤΩΡΑ.

    Άκου επιχείρημα "Είμαι ψωνισμένος". Μα και ποιός δεν είναι σ'αυτό τον άδικο ντουνιά της ελληνικής μπλογκόσφαιρας;;;

    February 25, 2007 4:33 pm  

    Post a Comment

    << Home