• Ou Ming
  • Thursday, February 22, 2007

    Peruvian Dog



    Τις προάλλες μια Γαλλίδα συνάδελφος έστειλε φότος από το ταξίδι της στο Περού όπου μένουν οι γονείς της. "Αυτός" μου λέει "είναι ο νέος μου φίλος που κάναμε παρέα στη Λίμα". "Ααααααααα" της απαντάω εγώ "πολύ ωραία! ... Τι είναι αυτό;"

    "Zis iz Peruvian Doeg" "Αααααα οκ, και γιατί τον ξυρίσανε τον καημένο α λα Jack Osbourne;" "No noo zey are lak zat"

    Okaaaaaaay... εμένα γιατί μου 8υμίζει τον σκύλο από το πρώτο The Fly με τον Jeff Goldblum;

    Καλούλι είναι όμως τελικά...

    2 Comments:

    Blogger alienlover said...

    γιατί είναι έτσι το καημένο; :(

    February 25, 2007 11:07 am  
    Blogger Nick D said...

    Giati ola auta einai etsi...! Apla to apodexesai kai kaneis prospa8eia na to xahdepseis.

    February 25, 2007 12:18 pm  

    Post a Comment

    << Home