• Ou Ming
  • Monday, December 24, 2007

    my dogma killed my karma

    Ανησυχώ λίγο για το χριστουγεννιάτικο μου κάρμα. Ο λόγος είναι πως τις προάλλες έφαγα τον Άγιο Βασίλη. Πρώτα τον αποκεφάλισα και μετά τον έφαγα. Χάρη στο maison blanc (μέησονς κατά κάποιον) και την Α. έκανα το καλύτερο πρωινό γεύμα με τον Άγιο Βασίλη.

    Τώρα που το ξανασκέφτομαι, είναι ο δεύτερος Άγ. Βασίλης που τρώω τις παραμονές των εορτών. Τον πρώτο μου τον έδωσε η καθηγήτρια των γερμανικών, η Anna, μετά το πέρας των προφορικών εξετάσεων για τα χρόνια πολλά. Ήμουν η πρώτη που εξετάστηκε (κλασσικά για να απαλλάξω την ομάδα από το άγχος του ποιου θα πάει πρώτος). Μου έδωσε τον μεγαλύτερο – γιατί είμαι συνάδελφος όπως είπε. Τον έφαγα όταν γύρισα στο γραφείο με τον απογευματινό καφέ. Και δε μου αρέσουν καν τα γλυκά αλλά τότε δεν το σκέφτηκα και πολύ, ήταν Γερμανός, ο St. Nikolaus, οπότε δεν μπορεί να πιάνει και πολύ ε; πιάνει;

    Καλά Χριστούγεννα σε όλους…

    10 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    ΒΓΑΛΤΕ ΧΡΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!!

    December 24, 2007 12:51 pm  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Είμαι σίγουρη ότι θα ήταν νόστιμος.
    No hard feelings...

    καλά Χριστούγεννα!

    December 25, 2007 3:33 pm  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Είμαι σίγουρη ότι θα ήταν νόστιμος.
    No hard feelings...

    καλά Χριστούγεννα!

    December 25, 2007 3:33 pm  
    Blogger Aντώνης said...

    Το ποίος σκότωσε τον Αη Βασίλη είναι ένα θέμα. Ωστόσο ο δικός μου μάλλον είναι αληθινά άγιος γιατί ακόμα παρά τις δαγγωματιές αντέχει :) Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα και... όρμα στα μελομακάρονα!

    December 26, 2007 12:55 am  
    Blogger mourga said...

    merry xmas:))))))

    December 27, 2007 2:06 pm  
    Blogger on_a_sunbeam said...

    Frohe Weihnachten und ein gluckliches neues Jahr :P

    Και σιγά μην κάθε φορά που αποκεφαλίζαμε σοκολατένιο άγιο βασίλη ή easter bunny χάλαγε το κάρμα, καταβρόχθιζε άφοβα!

    December 27, 2007 2:21 pm  
    Blogger Provato said...

    χρόνια πολλά και καλά ομορφούλα! να έχεις όλα τα καλά! xxxx

    December 28, 2007 5:21 pm  
    Blogger Xilaren said...

    :-)

    ευχαριστώ όλους για τις ευχές και ανταποδίδω με πολλά, γλυκά φιλιά

    December 28, 2007 8:06 pm  
    Blogger the ibt said...

    Χρόνια πολλά και βγάλτε χρήματα στο διαδίκτυο (ή και in real life).

    December 31, 2007 3:22 am  
    Blogger gorki75 said...

    Καλά χριστούγεννα, χρονιά πολλά και τα λοιπά!
    ¡que arranques bien el año! (¿a que nunca te felicitaron así?)
    Saludos de todos los monos.
    τα λέμε το 2008

    December 31, 2007 3:31 am  

    Post a Comment

    << Home