• Ou Ming
  • Tuesday, June 03, 2008

    ΟΜΟ, το λευκό που ξεχωρίζει

    όπως και να το δεις, αυτός που γράφει τις ανακοινώσεις του ΛΑΟΣ ένα μικρό ταλέντο το έχει. βέβαια από το "Πεταξτε το..." και μετά τον χάνεις λίγο αλλά κάτι μου λέει οτί οφείλεται σε δάκτυλο Καρατζαφέρη, που σκέφτηκε "κάνουμε που κάνουμε πιασάρικη ανακοίνωση ας βάλουμε και ολίγη από ακρίβεια που είναι και επίκαιρη":

    «Το επόμενο βήμα είναι να καταργηθεί ως ρατσιστικός ο γάμος ετερόφυλων, ως προϊόν καταπίεσης του ενός φύλου από το άλλο εδώ και 30 αιώνες», [αναφέρει η ανακοίνωση του ΛΑΟΣ και συνεχίζει]

    «Όσο και να φαίνεται ωμό, ζούμε στην κοινωνία των ΟΜΟ. Πετάξτε το τελευταίο Α από τα Άμφι-α και προπονηθείτε στη νέα εποχή. Αφού δεν μπορούμε να επιβιώσουμε με την ακρίβεια, να βιώσουμε με ακρίβεια το νέο κεφάλαιο της νομιμοποίησης που μας έρχεται από την Τήλο».

    Κατά τα άλλα οι πληροφορίες που περιγράφουν τον Σανιδά και τον εισαγγελέα Ρόδου ως λογίους νομικούς που αναλώνουν τον ελεύθερο τους χρόνο μελετώντας τις νομικές παραμέτρους σοβαρών θεμάτων (πχ. το νομικό πλαίσιο υποδοχής λαθρομεταναστών που θαλλασοπνίγονται κάτι μίλια έξω από την Τήλο) δείχνοντας τον ίδιο ζήλο όπως με το θέμα παραβατικότητας του δημάρχου Τήλου ελέγχονται ως ανακριβείς.

    Τέλος, ο Κακλαμάνης είναι επιεικώς απαράδεκτος. Αφού δεν είχει να πει κάτι επί της ουσίας, ας σώπαινε.

    9 Comments:

    Blogger Provato said...

    κακλαμάνης. τυπικό παράδειγμα του τσιτάτου "ο καθένας προωθείται μέχρι του σημείου που αρχίζει η ανικανότητά του".


    ΛΑΟΣ: το "ρετιρέ" των 00s.


    :-))

    June 03, 2008 4:20 pm  
    Blogger Μαρκησία του Ο. said...

    Πειράζει που όταν είδα το ΟΜΟ, το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ο στίχος από το κρασάκι του Τσου, "χύνω ΟΜΟ, τι να κάνω":;;

    λολ

    Ο Κακλαμάνης να κοιτάει τα δικά του τα χαϊρια, και ο νοών νοείτο. Βέβαια είμαστε τοσο υποκριτική κοινωνία, που όσο ΟΜΟ και να ρίξεις, δεν ξεπλένεται με τίποτα.

    Το καλύτερο το είπε ο Βαλλιανάτος στον Αυτιά. Ρωτάει ο Αυτιάς, Ελληνίδες ήταν οι γυναίκες που παντρεύτηκαν; και λεει ο Γκρέγκορι, και οι τέσσερις Ελληνίδες ήταν.

    June 05, 2008 8:08 am  
    Anonymous Anonymous said...

    ti na sou po. ego den perimena oti oi gay tha ithelan pote na pantreftoun. pisteva oti itan pio free spirited, alla tora fainontai pio sintiritikoi kai apo ton idio ton karatzaferi. more pios thelei na pantrefti simera?

    June 05, 2008 10:55 am  
    Blogger Xilaren said...

    ανικανότητα ή φιλοδοξία, προβατάκο; νοτ σουρ. καλό αυτό με το ρετιρέ, χεχε

    χαχα@μαρκησία! δεν ξέρω αν συμφωνώ για τα χαΐρια κλπ. δηλαδή δε θεωρώ ότι κάποιος πρέπει σώνει και καλά να παλέψει. αν δεν θέλει, είναι οκ, αλλά αφου δεν μπορεί να υποστηρίξει μία κίνηση, ας μην την υπονομεύει με ήξεις - αφίξεις. ειλικρινά, ίσως να ήταν το πρόσωπο που με ενόχλησε περισσότερο από όλα.
    θενκς για την αναμετάδοση Βαλλιανάτου, χαχα!

    ρε λέηντιιιιιιιι, γμτ μου! τα είπαμε και προχτές. άιντε, φιλί!

    June 05, 2008 11:24 am  
    Anonymous Anonymous said...

    diavazo stin athensvoice to intervu tou zevgariou pou pantreftike.
    Πρέπει σιγά-σιγά να διεκδικήσουμε ισότητα και σε άλλους τομείς: στην εργασία, στην παιδεία.....


    thelo na rotiso to exis: ti enoei otan leei isotita? diladi mexri tora ama isouna gay i oti allo den eixes dikaioma stin paideia i stin ergasia? min berdevoume to ti isxiei kai to ti pistevi o kathe kleistomialos. ego afto pou vlepo pantos einai oti kai i ellada siga siga odevi pros tin politically correct epidimia pou trome sti mapa sta xena.

    June 05, 2008 2:06 pm  
    Blogger salepi said...

    politically correct επιδημία είναι να χεις κάποια στοιχειώδη δικαιώματα άσχετα με την σεξουαλική σου προτίμηση;

    είναι συντηρητικό το να ζητάς το αυτονόητο να μπορείς να μοιράζεσαι με το σύντροφο σου νομικά δικαιώματα;

    τα γράφεις για να τσιτώσεις τα πνεύματα; μου φαίνεται κακόγουστο για χιούμορ

    June 06, 2008 12:22 pm  
    Anonymous Anonymous said...

    at salepi.
    den diafono. omos den mou aresei olo afto pou vlepo giro mou. to vrisko arketa ipokritiko. an paidia eisastan toooso anoiktomialoi epi tou thematos, tote giati i pragmatikotita stin ellada einai etsi opos einai? giati tosos salos gia ena thema pou tha eprepe na einai idi limeno i na lithei xoris tetoio ntoro? episis ti akrivos exete kanei oloi eseis oi dithen 'proodeftikoi' gia tous gay akrivos pera apo to na ekfrazete ti gnomi sas (genika milao)? pistevo oti oi perissoteroi exoune tin idia gnomi me sena epi tou thematos epidi afto einai to trend tora, epidi einai p.c. giati den evgene kanenas na ta pei afta prin apo xronia otan px o valianatos ekane to AKOE? ksafnika exoune ginei stin ellada oloi gamatoi kai super alternative kai kai kai. poso gnisia einai afti i prothesi?

    nai to humor mou einai merikes fores kakogousto. iposimeiosi: makari vevea na eimastan toso sispiromenoi kai gia alla themata episis simantika.

    June 09, 2008 3:08 pm  
    Blogger salepi said...

    συμφωνώ εν μέρη σε ότι λες περί τρεντ, απλά δεν είναι ανάγκη με αυτό το επιχείρημα να παίρνει η μπάλα και το γεγονός ότι κάτι έγινε τελικά. Η κίνηση των ζευγαριών και του δημάρχου θέλει χειροκρότημα και ίσως τώρα να βρήκαν την ευκαιρία να το κάνουν μιας και είναι ευνοικά και τα πράγματα (λόγω τρεντ που λες και συ), ενώ παλιότερα να ήταν πιο δύσκολα. Προσπάθειες γίνονται, δεν είναι ανάγκη να τις κοροιδεύουμε και απο πάνω.
    Μήπως το γεγονός ότι ενθαρύνθηκαν κάποιοι άνθρωποι να μιλήσουν με αποτέλεσμα οι φωνές τους επιτέλους να ακουστούν περισσότερο είναι αυτό που θεωρείται γενικά τρεντ ή μοδα; μήπως απλά παλιότερα δεν ήταν τρεντ γιατί κανείς δεν τόλμαγε να μιλήσει; Μήπως θεωρείται τρεντ γιατί απλά "ενοχλεί";

    Κάθε προσπάθεια που αφορά ανθρώπινα δικαιώματα είναι θεμιτή.

    Όσο για τα σημαντικά θέματα...γιατί όταν ακούστηκε κάτι για ομοφυλόφιλους τρέξαν όλοι να πουν ότι υπάρχουν και πιο σημαντικά θέματα; Μα δε το αρνήθηκε κανείς αυτό. Σκέψου όμως πως και για εκείνους αυτό είναι τοσο σημαντικό όσο η ζωή τους. Ένα απλούστατο επιχείρημα που όμως θεωρώ μεγάλης σημασίας πέραν των οικονομικών θεμάτων, είναι το δικαίωμα τους να βλέπουν το σύντροφο τους στο νοσοκομείο και να θεωρούνται συγγενείς και όχι ξένοι. Εσύ με τον άντρα σου ενδεχομένως αυτό να το χεις αυτονόητο, για εκείνους όμως δεν είναι.

    Οπότε ας μη κρινουμε τι ειναι σημαντικό και τι δεν ειναι μόνο από το τι χρειαζόμαστε μόνο εμείς.

    σε παραπέμπω εδώ μιας και το χω πρόσφατα διαβασμένο:
    http://hommesweethomme.wordpress.com/
    κάτω κάτω στο ποστ που λέγεται τηλεομοφυλοφιλία, για να δεις πως αισθανεται κάποιος που τον καιει το θεμα απέναντι σαυτο που εσυ ονομαζεις "τρεντ"

    το κακογουστο χιουμορ το πα για τα θεματα που εθιξες, εννοειται οτι δε σε ξερω για να πω κατι τετοιο σοβαρα

    June 09, 2008 7:35 pm  
    Blogger Xilaren said...

    λυπάμαι για τη σιωπή, είμαι μέχρι το λαιμό με κούτες και bubble wrap. παρακολουθώ τι λέτε και συμφωνώ απόλυτα με τη salepi. με τη lady d τα είπαμε απευθείας μετά το τελευταίο σχόλιο. καταλαβαίνω τι θέλει να πει αλλά η αντίδραση, υποκριτική ή μη, δεν θα έπρεπε να επηρεάζει την αξία του ίδιου του γεγονότος.

    τα είπαμε και αλλού, όσο σημαντική και αν είναι η καθημερινή, προσωπική μας στάση σε κάποια θέματα, άλλο τόσο σημαντικές είναι και οι πράξεις που αφορούν θεσμικά πλαίσια και υπό αυτή την έννοια, αυτό που έγινε στην Τήλο, ειδικά αν επιφέρει και θεσμικές αλλαγές είναι εξαιρετικά σημαντικό. σόρρυ, επαναλαμβάνω τα αυτονόητα.

    Πάντως σκεφτόμουν αυτά που λέγατε περί τρεντ, όσο πακέταρα και τελικά δεν ξέρω αν η μόδα θα έπρεπε να είναι τόσο κατάπτυστη. Ναι, θα ήταν όμορφα οι αλλαγές να επιφέρονται λόγω βαθιάς παιδείας, προοδευτισμού και αρμονικής συμφωνίας της κοινωνίας αλλά είναι ουτοπικό. Σκέφτομαι τις μόδες κατά καιρούς: από τα salons littéraires στη Γαλλία του 18ου αιώνα και τις upper middle class Βρετανές σουφραζέτες μέχρι το να καλείς τον Μαντέλα σε ντεφιλέ υψηλής ραπτικής. Υποκριτικό και προοδευτισμός à la mode? Ίσως, άλλα κάπως έτσι άλλαξε ο κόσμος και πάντα από πάνω προς τα κάτω, οι λίγοι πεφωτισμένοι δεν αρκούν.

    Αυτά τα πολλά, μπερδεμένα και βιαστικά…

    June 10, 2008 10:59 am  

    Post a Comment

    << Home