• Ou Ming
  • Saturday, May 06, 2006

    Who Put the 'M' in Manchester

    έτοιμη να φύγω για την "ειδυλλιακή" πόλη του βορρά...



    ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι πάλι δε θα έβρισκα εισιτήρια για Λονδίνο, όπως έγινε και στο You are the Quarry. Δεν είμαι μέλος του fan club και το πρωί που διατέθηκαν στην αγορά ήμουν πνιγμένη. Το ίδιο μεσημέρι είχαν μείνει μόνο κάποια για το Portsmouth αλλά κάτι το σύνηθες procrastination μου (που δεν το έχω όμως ποτέ για εισιτήρια θεατρικών παραστάσεων, I wonder why...), κάτι η αργοπορημένη απάντηση του Nick D στο e-mail μου, δε βρήκα ούτε για εκεί.

    Σιχαίνομαι τους ticket touts (πριν 2 χρόνια ζήτησαν από τον Ν. 200 λίρες για τους Radiohead!!! Σιγά καλέ, δίνω τα ίδια λεφτά σε drugs και έχω τους Radiohead σπίτι μου!) αλλά μιας και να τον δω live είναι κάτι που έχω αποφασίσει ότι πρέπει να κάνω προτού φύγω από αυτή τη χώρα, κοίταξα στον major tout: ebay. Manchester Opera House λοιπόν, Κυριακή βράδυ. Ευκαιρία να δω και ένα φίλο ο οποίος με έχει καλέσει επανειλημμένως.

    Χθες το βράδυ, μερικοί δισταγμοί (ωχ, που θα τρέχω τόσα χιλιόμετρα, χαλάει και ο καιρός, τη Δευτέρα θα πρέπει να πάω κατευθείαν στη δουλειά) but now, I'm excited! Ο M μπορεί να μένει στο LA πλέον but Manchester is still his home city. Ο Δ. βρήκε δουλειά οπότε απόψε θα το γιορτάσουμε και εγώ θα πάω για πρώτη φορά στο Μαντσέστερ (ok, delete the last one)!


    10 Comments:

    Blogger hashi-khushi said...

    what the hell was that????BULLSHIT!!!!

    May 06, 2006 11:40 am  
    Blogger rebythoula said...

    σίγουρα θα περασεις τέλεια!καλό σ/κ!

    (...τί αδικία θεέ μου εδώ μόνο τη Shakira φέρνουν...)

    May 06, 2006 11:45 am  
    Blogger Xilaren said...

    @toxic-i: μπουλσιτ δε λες τιποτις

    @rebythoula: Γιατί βρε χρυσό μου το λες αυτό για τη Shakira;

    AAaaay... AAaaay... AAaaay... Ay Ay
    Ay todo lo que he hecho por ti
    Fue una tortura perderte
    Me duele tanto que sea asi

    αχ, Shakira κόριτσι τρελό!:-P

    May 08, 2006 12:02 pm  
    Blogger Μαρκησία του Ο. said...

    ΖΟΥΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    May 08, 2006 12:58 pm  
    Blogger Nick D said...

    Egw pantws 8a h8ela na dw synaulia gia Smiths tribute, opos to CD The Smiths Is Dead, kai live ektelesh tou There Is A Light That Never Goes Out apo Divine Comedy.

    ...pou telika mou aresei pio poly apo to kanoniko... :)

    Parakalw, oxi ntomates kai auga, mono prasina pou den leronoun

    May 08, 2006 3:39 pm  
    Blogger Xilaren said...

    πιο πολύ κι από τη δική μου εκτέλεση;;;;(η λέξη με την κυριολεκτική της σημασία!)


    Πάρε την τομάτα σου λοιπόν

    γιατί τα πήρα!

    May 08, 2006 3:57 pm  
    Blogger Xilaren said...

    Μαρκησία μου: :-)

    May 08, 2006 3:57 pm  
    Blogger enteka said...

    perito na po oti se zilevo.
    min ksexaseis tis gladioles!

    May 08, 2006 4:42 pm  
    Blogger electroman said...

    Morrissey rocks! I really like his stuff, especially his latest cd. However, I saw him live about 7 years ago and he wasn't that great. I don't want to dissapoint you or anything though...Have a grant time anyway!I'm sure that you will!

    May 08, 2006 6:47 pm  
    Blogger Xilaren said...

    iraklisk, thanks! i saw him yesterday, and he was great: witty, great voice, great sense of humour. And SOOOOOO cute! The audience was extremely friendly and although he didn't sing any old songs, it was still magnificent!

    truth be said though, I was so favouraby predisposed towards this concert that I couldn't be disappointed.

    giati milame sta agglika btw????

    Καλώς ήρθες και εσύ!

    May 08, 2006 9:23 pm  

    Post a Comment

    << Home