• Ou Ming
  • Thursday, July 06, 2006

    Amber: so not my colour...

    THE SECURITY ALERT STATUS TODAY IS AMBER.


    Διαβάζω σε μία μεγάλη επιγραφή σήμερα το πρωί φτάνοντας στη δουλειά. Ε; Έγινε κάτι χτες και το έχασα; Ρωτάω στη reception. It's because of the anniversary. E; You know, it's been a year since the July bombings. This is why. A. (Δεν ξέρω τι μου φαίνεται πιο παράξενο: το ότι πέρασε ένας χρόνος ή το ότι το έχω αποβάλλει εντελώς από τη μνήμη μου. Η επιγραφή μου φαίνεται χαζή. Και με ενοχλεί). Πηγαίνοντας προς τις σκάλες, ακούω να μου λένε: If you notice anything suspicious, report it to security immediately. Μάλιστα.

    Χμ. Κάποιος μου βούτηξε τις φράουλές μου από το ψυγείο. Is this suspicious enough? Τις φράουλες μου πίσω, γμ την Αλ Κάιντα μου γμ!

    4 Comments:

    Blogger enteka said...

    πολύ suspicious... πες να ανεβάσουν το alert στο κόκκινο (της φράουλας)
    :)

    July 06, 2006 1:23 pm  
    Blogger An-Lu said...

    Για πότε πέρασε ο χρόνος....




    ΥΓ Φόρα γυαλιά με ακτίνες Χ να δεις σε ποιό στομάχι κατέληξαν!

    July 06, 2006 1:30 pm  
    Blogger dgalanis said...

    όλα τα ξεχνάμε xilaren ... όλα

    July 14, 2006 3:36 pm  
    Anonymous Anonymous said...

    This is very interesting site... »

    February 08, 2007 1:52 am  

    Post a Comment

    << Home