• Ou Ming
  • Tuesday, March 06, 2007

    books to let

    Σε μικρότερη ηλικία ο πιο αγαπημένος μου από τους Γάλλους διαφωτιστές / εγκυκλοπαιδιστές (ναι, μιλάμε για τόσο geek) ήταν ο Diderot. Ήμουν σχεδόν ερωτευμένη μαζί του. Αφενός γιατί ο Neveu de Rameau μου φάνταζε ως ένα από τα πιο έξυπνα βιβλία που είχα διαβάσει μέχρι τότε, αφετέρου γιατί την απλοϊκή μου ευαισθησία τάραζε το γεγονός ότι οι υπόλοιποι, παρά τις όποιες δυσκολίες, ζούσαν εύπορα, σε κάστρα στη Γενεύη ή στη μισθοδοσία του ενός ή του άλλου πρίγκιπα ενώ ο Diderot, που είχε φάει όλη του τη ζωή γράφοντας, αναγκάστηκε προς το τέλος της να πουλήσει τη βιβλιοθήκη του στη Μεγάλη Αικατερίνη της Ρωσίας η οποία του την παραχώρησε ευγενικά μέχρι το θάνατό του.





    Λοιπόν, μου λείπουν περί τις 4,000 λίρες για να έρθω στα ίσια μου. Δεχόμεθα προσφορές.

    Books



    2 Comments:

    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Συγγνώμη γιά το άσχετον του σχολίου αλλά δεν ξέρω ποιά είναι η διεύθυνσή σου γιά να στείλω μειλ. Δεν την βρήκα στο προφίλ.
    Κάνω κάτι λάθος; (Άσε καλύτερα, σ'αυτό το τελευταίο μην απαντήσεις)

    March 07, 2007 4:33 pm  
    Blogger Xilaren said...

    oute egw ti diki sou!

    fotospathoATgmailDOTcom

    (kai egw pou eipa pws bre8ike an8rwpos me prosfora :-((((

    hahah!

    March 07, 2007 4:50 pm  

    Post a Comment

    << Home