• Ou Ming
  • Thursday, April 19, 2007

    Rufus

    της Μαρκησίας που το έκλεισε...

    Rufus


    From his megalomania

    "His alter ego was called Bella, and I think he lived at Versailles."

    to the dysfunctional family

    "I antagonised my father a lot over the years, and it was helpful at the time to give me fuel to make my own mark"

    to drugs,

    "I think there's an argument for trying every drug except crystal meth"

    sex,

    “Men will have sex with anything at times. Men will have sex with anything and make love to nothing.”

    and politics

    "My message for George W Bush? Get that fucking smirk off your face, bastard!"

    to opera

    "Opera saved my ass"

    to his lovely voice…

    Συνέντευξη στον guardian εδώ.

    Δεν ανεβάζω κάποιο κομμάτι, το έχω κάνει στο παρελθόν , το πρώτο single της καινούριας του δουλειάς στο Winter Academy εδώ, ο δίσκος φαντάζομαι όπου να είναι θα κυκλοφορήσει (στα τόρεντς :-) επισήμως 14/05). Για όσους δύνανται, από 27/5 μέχρι 1/6 στο Old Vic. Εννοείται sold out, μόνο ebay, οπότε καλή τύχη (εντάξει, όπως στο show της Judy Garland την πατήσαμε, α, ρε DrD...)

    Verdi and me



    7 Comments:

    Blogger Μαρκησία του Ο. said...

    Με συγκινείς πολύ μικρή μου σοκολατίνα!
    :)

    αλλά και με εκνευρίζεις που δεν μπορώ να έρθω στο Λονδίνο και να πουλήσω ό,τι έχω και δεν έχω για να βρω ένα εισιτήριο να τον δω...


    ΧΧΧΧ

    April 20, 2007 10:05 am  
    Blogger Xilaren said...

    right kidney?

    :-))

    April 20, 2007 10:19 am  
    Blogger Μαρκησία του Ο. said...

    Μικρή μου λουλού,

    αντί απαντήσεως, δες το κάτωθι αριστούργημα

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1845448

    April 20, 2007 11:20 am  
    Blogger Xilaren said...

    Οκ, φτιάχνω το λινκ γιατί αυτό πρέπει να το δει μία ψυχή α-πα-ραι-τή-τως!!!

    click HERE!

    April 21, 2007 10:00 pm  
    Blogger WinterAcademy said...

    θενξ για το λινκ. τον περασα λιγο στη ζούλα τον rufus, αλλά φοβήθηκα λίγο μη μου την πέσουν από την εταιρεία του, γιατί το ανέβασα πριν κυκλοφορήσει.

    το άλμπουμ του είναι εξαιρετικό, η αλήθεια είναι ότι είχα τις επιφυλάξεις μου, καθώς δε μπορούσα να φανταστώ τον tennant να'χει κάτι να προσθέσει στην ιδιοφυία που λέγεται rufus wainwright [και φυσικά έκανα λάθος]

    για το single τι να πω.. έχω φάει τρομερό κόλλημα, νομίζω ότι είναι όχι απλά το ωραιότερο τραγούδι του, αλλά από τα ωραιότερα της χρονιάς και όχι μόνο..

    τηρουμένων των αναλογιών ο rufus είναι ο νέος elton john [κι αυτό είναι πολύ μεγάλο κοπλιμέντο]

    April 23, 2007 3:28 pm  
    Blogger Provato said...

    to going to a town είναι μπεεεεεεξειρετικό τραγούδι. το υπόλοιπο άλμπουμ έχει 2 - 3 ακόμα τραγούδια καλά... αλλά και πάλι.


    μπεεε

    April 23, 2007 8:10 pm  
    Blogger Xilaren said...

    hey winteracademy! ωραία τα λες! για καλύτερο τραγούδι της χρονιάς δεν ξέρω αλλά σίγουρα πολύ καλό. Εγώ σε ευχαριστώ που το ανέβασες!

    προβατάκι μου, ενημερωμένο μου προβατάκι, θενκ γιου, μπε και πολλά φιλιά!

    April 25, 2007 2:41 pm  

    Post a Comment

    << Home