• Ou Ming
  • Tuesday, March 04, 2008

    a double espresso to go, pls

    το ότι το σύμπαν μου μιλάει καθημερινά είναι γνωστό.

    επειδή λόγω αρρώστιας έμεινα χωρίς καφέ επί 5 μέρες και δεν έπαθα τα τρομερά και φοβερά που φοβόμουν (πονοκεφάλους, προσωρινή απώλεια μνήμης και προσανατολισμού, θάνατο), σκέφτηκα πως ίσως αυτή ήταν η ευκαιρία μου να τον κόψω εντελώς. χθές ήταν η πρώτη μέρα που ζορίστηκα, μου μύριζε το εσπρέσο στο χιλιόμετρο αλλά αντιστάθηκα. το βράδυ στο rough trade παρήγγειλα victorian (no comment) λεμονάδα. δίπλα της εναπόθεσαν ένα ποτήρι με επιγραφή : Sin café no hay mañana


    there's no tomorrow

    thanks, universe, this is what I thought, too

    9 Comments:

    Blogger Nick D said...

    Re mhn psaroneis lemeeeeeeeeee.

    Auta ta lene ta Ispana (Un cafe por favor, me kofth profora apo Madriti) pou exoune kollima, esy eisai yperanw paidi mou :)

    Me tis ygeies sas

    March 05, 2008 10:09 am  
    Blogger Xilaren said...

    cafe cortado

    cafe con leche

    carajillo

    mmmmmmmmm

    m-in-deprivation-mode

    March 05, 2008 10:35 am  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Μα γιατί να στερηθείς το αγνό καφεδάκι του λαού;;;

    (καλά μιλάμε είσαι σε απευθείας μετάδοση με το σύμπαν!)

    (φοβερές οι φωτό στο flickr)

    March 05, 2008 1:47 pm  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    A, σας κάλεσα πάλι!

    March 05, 2008 1:47 pm  
    Blogger Xilaren said...

    έλα μου ντε, και εγώ το ίδιο αναρωτιέμαι :)

    (μερσί)

    που μας καλέσατε, τι να σας κρατώ; (καλέ τούτο είναι περίπλοκο)

    March 05, 2008 2:36 pm  
    Blogger mourga said...

    kale ti shmainei ayto
    was heisst es?
    ela na mas ta grafeis auf deutsch twra parakalw
    :)
    get well soon gia na mporeis na pareis tin aparaithth dosi sou!

    March 05, 2008 4:27 pm  
    Blogger Provato said...

    κάτω ο καφές. ζήτω ο διάλογος με το σύμπαν.

    yo!

    March 06, 2008 7:47 pm  
    Blogger akoimetos said...

    Ως ξερόλας (λεβεντο)μαλάκας σας παραθέτω το εξής απόσπασμα από την καντάτα του Μπαχ:

    Liesgen
    Ei, wie schmeckt der Coffee süße,
    lieblicher als tausend Küsse,
    milder als Muskatenwein.
    Coffee, Coffee muß ich haben,
    und wenn jemand mich will laben,
    ach, so schenkt mir Coffee ein

    και για τα περαιτέρω:
    http://afactor.net/kitchen/coffee/kaffeeKantate.html

    ΥΓ: εμένα μου τον έκοψε η ομοιοπαθητικού τον Αύγουστο. Θέλω καφέ σε μπωλ και να βουτάω κουλουράκια, μαντλέν κλπ. Αχ.

    March 07, 2008 9:21 am  
    Blogger Xilaren said...

    προβατάκο μου, μπε!

    es heisst "Ohne Kaffee geht es nicht weiter"

    και λυπούμεθα δια την καθυστέρηση αλλά έπρεπε να πάρουμε τη βοήθεια του κοινού! :Ρ

    μην είσαι χαζό, παιδάκι μου, είναι τέλειο! πρέπει να κάνω update το post με αυτό τώρα. Μιλ μερσί!!!

    March 07, 2008 4:54 pm  

    Post a Comment

    << Home