• Ou Ming
  • Wednesday, June 11, 2008

    αλλά ... οι άλλοι έχουν πάγκο

    Eίπα πως βαριέμαι το ποδόσφαιρο; το βαριέμαι, το βαριέμαι οικτρά, ειδικά το ελληνικό και νομίζω πως έχω γνωρίσει και συσχετιστεί με όλους τους έλληνες, eligible ... ή μη, άντρες που αδιαφορούν εξίσου. Καλά παιδιά αλλά λίγοι. Χμ... τέλοσπάντων. Αυτά για να πω ότι δεν ήξερα με ποιον παίζαμε χθες αλλά διασκέδασα πολύ διαβάζοντας σήμερα το χθεσινό ποστ του Winter Academy. Πηγαίνετε να το διαβάσετε, κατεβάστε και τραγουδάκι. Απ'όλα έχει το μπλογκ του.

    Τον Winter, ο οποίος με αγχώνει με την πληθώρα της μουσικής του, τον γνώρισα στο φεστιβάλ Θεσ/νίκης στην ουρά να δούμε μία ταινία. Πολύ γλυκός και πράος, είχε βέβαια προνοήσει για εισιτήριο σε αντίθεση με μένα (τι εννοείτε "έχουν εξαντληθεί ήδη" 2 ώρες πριν την ταινία;;; :Ρ). Να είναι καλά, χωρίς να ξέρει αν θα μπω τελικά, μου κράτησε την καλύτερη δυνατή θέση. Η ταινία ήταν μία γιαπωνέζικη βουβή, το Yogoto No Yume (Every Night Dreams, 1933) του Mikio Naruse. Κι αν το "γιαπωνέζικη" και "βουβή" αποτελεί καλή εισαγωγή για ανέκδοτο, η πραγματικότητα επέφυλασσε όμορφη έκπληξη, την πιο ωραία εμπειρία του φεστιβάλ και αυτό λόγω της ζωντανής μουσικής που έπαιζαν οι Your Hand in Mine (η άλλη είχε να κάνει πάλι με μουσική, γενικά τα παιδιά του φεστιβάλ μουσικοσυναυλιακώς είναι ένα βήμα μπροστά).



    Στο youtube θα βρείτε και άλλο video όπου η μουσική ακούγεται καλύτερα αλλά προτίμησα αυτό γιατί ήταν ακριβώς η γωνία από την οποία παρακολουθούσαμε και εμείς, αναρωτιέμαι αν ήταν ο διπλανός μου που το τράβηξε.

    Μου αρέσουν οι Your Hand in Mine. Και ο Γ. που γνώρισα αργότερα μου φάνηκε εξαιρετικά συμπαθής. Μετάνιωσα που δεν αγόρασα το δισκάκι με το soundtrack που έβγαλαν μόνοι τους μετά την προβολή. Τι μ'έπιασε εκείνο το βράδυ; τσιγγουνιά; κούραση; Όταν πια το αναζήτησα είχε εξαντληθεί. Οπότε όταν διάβασα πριν λίγες μέρες ότι θα βγει κανονικά από εταιρεία, χάρηκα πολύ.

    photo by minαs

    Ψάξτε τους. Παίζουν στο synch fest στις 15.06 και στο Κάστρο της Πάτρας στις 28.06 με ελεύθερη είσοδο.


    α, και γεια σου, Winter!


    Labels: ,

    9 Comments:

    Blogger WinterAcademy said...

    α να χαθείς, κοκκίνισα!

    [γεια σου και σενα]

    June 11, 2008 2:41 pm  
    Blogger enteka said...

    πρέπει να 'σασταν φοβερή παρέα ! [δεν ήξερα καν ότι ο w.ac. βγαίνει απ' το σπίτι και συναντάει ανθρώπους ;) ]

    June 11, 2008 10:05 pm  
    Blogger Μαρκησία του Ο. said...

    Ξέχασες να πεις ότι καθόμουν δυο σειρές πίσω σας! :-ΡΡ

    για να μάθεις δεν θα σου στείλω τη μουσική που την έχω, γιατί πήρα το δισκάκι τρέχοντας μόλις βγήκα από την αίθουσα. :-Ρ

    Γειά σου Γουίντερ! ;-)

    June 12, 2008 6:35 am  
    Blogger Xilaren said...

    να χαθώ, να χάνομαι ;)

    ο γουΐντερ ήταν φοβερή παρέα, εγώ πρέπει να κοιμόμουν όρθια λόγω ολυμπιακής
    επίσης, άαααααλλοι (γκουχ, γκουχ) είναι μονίμως μπίζι και γράφουνε :Ρ

    βεβαίως, μαρκησία! πολύ σωστά, καθόσουν 4 σειρές πιο πίσω και μου είχες κρατήσει και εσύ θέση και ένιωσα άσχημα που ήμουν γαιδούρι αλλά δεν είχα μεγάλο δίλημμα καθότι το πρώτο τραπέζι πίστα πάει με το χαρακτήρα που'χω :Ρ

    καλημέρα, παιδιά

    June 12, 2008 10:22 am  
    Blogger Aντώνης said...

    Βάλε κι άλλον έναν στην παρέα...

    June 12, 2008 5:05 pm  
    Blogger Xilaren said...

    :-)

    June 12, 2008 5:33 pm  
    Blogger WinterAcademy said...

    1.καλά, πρόκειται περί reunion πλέον, δεν το συζητώ! γεια σου κ σένα μαρκησία !

    2.παρακαλώ, να λυθεί το μυστήριο, 2 ή 4 σειρές πίσω καθοταν η μαρκησια? [ή μήπως ήταν 3 τώρα που το σκέφτομαι?] Πάντως μην έχεις τύψεις, στο φεστιβάλ το moto είναι 'ο θάνατός σου = η ζωή μου' και όλοι πιάνουν θέσεις για όλους τους απ'έξω..

    3.enteka για να σου αποδείξω ότι είμαι υπαρκτό πρόσωπο, του χρόνου θα σου κρατήσω και σένα θέση [εγω θα φυγω ομως λιγο πριν τις 12 γιατι το καρο μου εχει μια ανεξηγητη ταση να μεταμορφωνεται σε κολοκυθα αν αργησω..]

    June 12, 2008 6:11 pm  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Τέλεια μουσική!! Θενκς για το λινκ!

    June 12, 2008 8:36 pm  
    Blogger Μαρκησία του Ο. said...

    Νομίζω καθόμουν ή 1 ή 2 σειρές πίσω. Αν θυμαμαι καλά 1..παντως όχι 4 ;-)

    June 13, 2008 4:11 pm  

    Post a Comment

    << Home