• Ou Ming
  • Sunday, August 06, 2006

    I would be unstoppable if I could just get started

    Οπότε πίσω to same old, same old. Γιατί βέβαια να είναι κάτι διαφορετικό; Οι "διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή" ανήκουν μάλλον στη σφαίρα του μικροαστικού καταναλωτισμού αλλά φαίνεται πως κάπου κατά βάθος ελπίζεις ότι εκεί που βουτάς βαθιά και το δέρμα σου τσιτώνει από το κρύο ρεύμα, εκεί που παίρνεις τον αέρα σου ενώ σε μαστιγώνει η άμμος λόγω του βρωμο-νοτιά που έχει σηκωθεί ή εκεί που οδηγείς μες τη μαύρη νύχτα σε επαρχιακούς δρόμους προς αναζήτηση βενζινάδικου "οι μπαταρίες σου γεμίζουν" (sic) και γυρνώντας θα αντιμετωπίσεις τις καταστάσεις με αποφασιστικότητα και τσαγανό, θα βρεις τη δύναμη να κάνεις το βήμα. Όποιο κι αν είναι αυτό. Ε, εντάξει, τώρα είσαι πίσω και καταλαβαίνεις πως λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα.

    Αυτές τις μέρες πηγαίνοντας και γυρνώντας από τη δουλειά ακούω συνεχώς το δίσκο της Jenny Lewis. Για την ακρίβεια παίζω στο repeat το You are what you love. Αυτό με είχε μαγνητίσει και στο live και γενικά ο υπόλοιπος δίσκος τώρα (μετά το live δηλαδή) φαντάζει βαρετός. Στο You are what you love λέει κάτι ωραία:

    The phone is a fine invention
    It allows me to talk endlessly to you
    About nothing disguising my intentions
    Which I'm afraid, my friend, are wildly untrue

    The heart attacks I'm convinced I have
    Every morning upon waking

    I'm in love with illusions
    So saw me in half
    I'm in love with tricks
    So pull another rabbit out of your hat


    Εκεί που πραγματικά όμως είναι spot on είναι εδώ:

    I'm fraudulent, a thief at best
    A coward who paints a bullshit canvas
    Things that will never happen to me
    But at arms length, it's Tim who said
    I'm good at it, I've mastered it
    Avoiding, avoiding everything

    I'm fraudulent, a coward, a master of avoiding everything. Αυτό στριφογύριζε στο μυαλό μου πηγαίνοντας για μεσημεριανό με το "boss" μου την Πέμπτη. Είχα λίγο άγχος αλλά όπως πάντα, κανείς δεν κατάλαβε τίποτα, αντιθέτως κομπλιμέντα για το πόσο καλή είμαι και genuine (;) ενδιαφέρον για τα μελλοντικά μου σχέδια (τα ποια;). Εγώ βέβαια κατά την προσφιλή μου συνήθεια I played along. Και καλά ξέρω τι μου γίνεται, έχω ένα υποτυπώδες σχέδιο για το μέλλον, ξέρω πού είμαι και πού πάω. Αν και για πρώτη φορά είχα πλήρη συνείδηση ότι δεν ξέρω που παν τα τέσσερα και ότι δεν έχω τη δύναμη να το βρω. Για πρώτη φορά από μέσα μου γέλαγα at my bullshit canvas. Και για τα things that will never happen to me. The master of avoiding everything, that’s me.

    Στο σπίτι όμως έχασα λίγο τον αυτοσαρκασμό μου. Βλέπεις στο lunch πλήρωνε άλλος. Απόλυτη ησυχία στο κτίριο, μόνο η αγαπημένη μου γιαγιά στο ισόγειο την οποία, για πρώτη φορά από τότε που μετακόμισα εδώ, απέφυγα επιμελώς προχτές που με παραμόνευε για να μου μιλήσει, ησυχία και στη γειτονιά, μόνο κάτι μικρά με ποδήλατα πάνε πάνω κάτω. Ησυχία και στο σπίτι. Από την Παρασκευή δεν κατάφερα να ολοκληρώσω επιτυχώς ούτε μία σκέψη. Μήπως να αποφανθούν οι ειδικοί; Αν και νομίζω πως ξέρω τι θα μου πουν: κάνε μία επιλογή and stick to it. (ναι, αλλά πώς την κάνεις αυτή την επιλογή;) Μέχρι τότε Deep Space…

    Am I the same person I seemed to be?
    Does all of this depress me?
    I won't listen, I won't talk.
    A weightless life, I moonwalk.
    I mean a lot, I mean a little.
    I'm supple, brittle, pig in the middle.
    There's resilience inside my face, but sometimes nothing.
    Deep space.
    What I feel and what I fear is always here my atmosphere.
    Pig in the middle
    I mean a lot, I mean a little.
    I mean a lot, I mean a little







    * το κομμάτι της Jenny Lewis λέει επίσης
    But you are what you love
    And not what loves you back
    Προσπαθώ αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω... κανείς που να κατάλαβε να με διαφωτίσει παρακαλώ;

    5 Comments:

    Blogger enteka said...

    kalos tin!
    μ'αρέσει αυτό που λέει η j.lewis, δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω. στο γυμνάσιο συμπαθούσα μια πανέξυπνη κοπέλα που όχι μόνο με αντιπαθούσε αλλά διέδιδε διάφορα για μένα. δεν εγκρίνω την πράξη της αλλά δεν σταμάτησα να την θεωρώ πανέξυπνη και ξεχωριστή. Κι αργότερα (ίσως και τώρα στα blogs) συμπάθησα κάποιο κόσμο που με αντιπάθησε. Το ότι κάποιος δεν με συμπαθεί back ή δε με αγαπάει όπως εγώ δεν είναι λόγος να αλλάξω τα πιστεύω μου. είναι σαν να λέω αυτά μ' αρέσουν, άσχετα αν σ' αυτά θα άρεσα εγώ.
    [μου βγήκε λίγο σοβαρό, αλλά αυτά πρωτοσκέφτηκα όταν διάβασα τους στίχους]
    :):)

    August 06, 2006 2:00 pm  
    Blogger Xilaren said...

    ναι, αλλα you ARE what you love. Είσαι αυτό που αγαπάς και όχι αυτό που σε αγαπάει. ΕΙΣΑΙ. αυτό δεν καταλαβαίνω. ή κουτσοκαταλαβαίνω αλλά δε με καλύπτει. Και άσε που συνήθως -καλώς ή κακώς - αγαπάμε what loves us back (τι καλύτερο από reciprocated love;)

    Τελοσπάντων. Λεπτομέρειες. Πάντως μου φαίνεται δύσκολο να σε αντιπαθεί εσένα κανείς ;-)

    και θενκς για το καλωσόρισμα.

    August 06, 2006 2:20 pm  
    Blogger gorki75 said...

    hola caracola, ¿cómo te trata la vida?
    Ahora también yo tengo un "bloj", y cuento una serie de chorradas, κάνοντας και προσπάθιες με τα ελληνικά μου... ¡Visítame alguna vez! y escribe algo de paso.

    P.D. Ya había dejado aquí un mensaje hace tiempo, pero no debiste darte cuenta de que era yo.
    Νοελ

    August 06, 2006 4:41 pm  
    Blogger Xilaren said...

    Noeliiiiiiiiin!
    Increible, todos los monos en linea! perfecto!
    Enhorabuena por el trabajo!ves que las buenas noticias viajan rapido!

    Si, no me habia dado cuenta de que eras tu, pero ahora ya se y quedamos en contacto!

    un abrazo muy fuerte

    August 06, 2006 5:06 pm  
    Blogger gorki75 said...

    Otro abrazo pa tí, últimamente me acuerdo mucho de tí, de Aspa, de Denia y de "Malicia" (como diría Ángel). A ver si ahora que tengo algo de dinero me puedo escapar un fin de semana a Londres, y veros allí, porque por aquí ya no viene nadie...
    Ah, πολύ καλό το blog και πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Debes estar todo el día en el trabajo con ello... es broma.
    Saludos de todos.

    August 06, 2006 11:44 pm  

    Post a Comment

    << Home