• Ou Ming
  • Monday, August 21, 2006

    Yours Plumber

    Μετά από έναν εφιάλτη με τα υδραυλικά που κράτησε κοντά μία βδομάδα και μία ιδιαίτερα δύσκολη μέρα στη δουλειά, γυρνάω σπίτι για να βρω ένα μήνυμα από τον υδραυλικό ο οποίος μας έκανε ξανά επίσκεψη όσο έλειπα... Διαβάζω:


    Dear tennant... Ε;;;
    το μάτι μου πηδάει στον αποχαιρετισμό: Yours...
    Καλά, μας ειρωνεύεται ο τύπος;;;;

    Προτού να γυρίσω στο κύριο θέμα του μηνύματος, έχω ήδη χάσει το κουράγιο μου. Το μυαλό μου πάει στους τίτλους τέλους της ταινίας του Linklater που είδαμε χτες. Δεν έχω ακόμα αποφασίσει πώς αιθάνομαι για την ταινία, το τραγούδι των τίτλων είναι όμως σίγουρα το σάουντρακ των ημερών:
    Do yourself a favour and pack you bags
    Buy a ticket and get on the train
    Buy a ticket and get on the train


    Cause this is fucked up, fucked up


    (κάποιος είπε πως αυτό το άρθρο -σχετικό με το A scanner darkly αλλά κυρίως για τον Philip K. Dick- είναι
    ενδιαφέρον. Ομολογώ πως δεν το διάβασα... τον ύπνο και τον ξύπνιο μου στοιχειώνουν ακριβοί υδραυλικοί από το Eton)

    4 Comments:

    Blogger DJ Fat B. Rip said...

    re koukla poy tin brikes ayti tin tainia.
    diladi ennoo paizei na tin broyme edo sin patrida?
    tin tsimpises apo video club ktl
    i paizei na brethei se torrent ktl?
    an xereis kapoy sto internet na paizei steilto mou sto mail sto rockstormfm@gmail.com
    kouragio me ta ydraylika (olos o dytikos kosmos ta idia trabaei)
    kai kalo kouragio stis kryes mere spoy erxontai

    August 22, 2006 10:25 am  
    Blogger Xilaren said...

    Την είδα στο σινεμά. Για την Ελλάδα δεν ξέρω, οι διανομείς είναι απρόβλεπτοι (to put it nicely). νομίζω το Waking Life είχε βγει στις αίθουσες, οπότε γιατί όχι και αυτό;

    Απ' ό,τι είδα στο torrentspy, η ταινία κυκλοφορεί σε divx από βιντεοκάμερα. Στη θέση σου θα περίμενα να βγει κανένα dvd rip. Δε νομίζω ότι θα αργήσει πολύ. Εγώ χρησιμοποιώ επίσης και το mininova.

    Καλή τύχη!

    August 23, 2006 9:24 am  
    Blogger Nick D said...

    Εγώ επισκεύασα την λεκάνη της τουαλέτας μου μόνος μου γιατί έσταζε στον από κάτω.

    Τί κερδίζω;

    Yours Manager

    August 23, 2006 7:16 pm  
    Blogger Xilaren said...

    την ψυχωτική γειτόνισσα του πρώτου και ένα κόκκινο κουβά VILEDA (+VAT)

    Με τον πόνο μας παίζεις ρε φιΛΑράκι;

    August 24, 2006 10:49 am  

    Post a Comment

    << Home