• Ou Ming
  • Saturday, April 05, 2008

    Αθήνα : άνθρωποι στη δουλειά






















    7 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    ela nte emeis tin kariera sto exoteriko ti ti thelame?

    April 06, 2008 6:07 pm  
    Blogger gasireu said...

    η πρώτη κυρία είναι τρομερή μορφή και τα μπουκετά της επίσης πολύ εικαστικά...η συμπάθεια μου!

    April 06, 2008 10:38 pm  
    Blogger Xilaren said...

    ποια θέλαμε; :Ρ

    μμ, πράγματι, gasireu, και η μόνη δουλειά από αυτές που απεικονίζονται που θα μου άρεσε να κάνω.

    καληνύχτα

    April 06, 2008 10:55 pm  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Κι εμένα μ'αρέσει η Κυρία με τις Λεβάντες! Μου θυμίζει -και γελάστε άφοβα δεν υπάρχει θέμα- την γιαγιούλα που πουλάει ψίχουλα έξω από τον Άγιο Παύλο στη Μαίρη Πόππινς (tuppence a bag).

    Xilaren, δεν ξέρω τι κάνεις καλά, αλλά όλες οι φωτό σου εκπέμπουν φοβερό φως.

    April 07, 2008 5:43 pm  
    Blogger Xilaren said...

    χεχε, καλό. πασχαλιές δεν πουλάει;

    νομίζω ότι είναι τα όμορφα φιλμ της AGFA και τα superia σε συνδυασμό με το όμορφο φως της Αθήνας μας...
    ε, και η φωτεινή μου προσωπικότητα βεβαίως βεβαίως :ΡΡ

    April 07, 2008 6:09 pm  
    Blogger Provato said...

    she works hard for the money


    τέλειες. λολ την έχω καταβρεί απόψε με τις φωτογραφίες σου.

    April 09, 2008 2:32 am  
    Blogger Xilaren said...

    προβατάκι μου, να ξέρεις πως μου έφτιαξες τη μέρα με το να δω όλα σου τα κόμεντς και θετικά vibes πουρνό πουρνό στο inbox μου!

    April 09, 2008 10:12 am  

    Post a Comment

    << Home