• Ou Ming
  • Sunday, April 06, 2008

    προς πώληση


























    7 Comments:

    Blogger Nick D said...

    Autos o Antifa poios einai?

    Kai kyriws, phre adeia apo thn Lucas Licensing na xrhsimopoihsei to Yoda???

    Eeee?

    Pws dhladh, etsi xyma re file? Emas mas rwthses?

    April 07, 2008 12:03 am  
    Blogger Αθήναιος said...

    Σε τσάκωσα! Ευρυπίδου με στάση στον Μιράν και στο τέλος Hell's Kitchen.

    April 07, 2008 6:09 am  
    Blogger Xilaren said...

    χεχε, Αθήναιε, (almost) guilty as charged. :)

    αυτό αν δεν κάνω λάθος, νικ. Και δεν έχει ανάγκη ο λούκας, με κάποιους σαν κι έσας έχει εξασφαλίσει μέχρι και τα τρισέγγονα του. Ποιο spaceship θα σου φέρει δώρο το πάσχα η νουνά σου; :Ρ

    April 07, 2008 12:11 pm  
    Blogger Ιφιμέδεια said...

    Πολύ γνώριμες διαδρομές, αλλά η ματιά σου είναι θαυμάσια.

    Προσφέρομαι να γράψω στον κατάλογος της έκθεσης που θα κάνεις στο μέλλον. Είσαι σούπερ!

    (μου αρέσουν πολύ η τελευταία φωτό με τα μπουκάλια και η προτελευταία)

    April 07, 2008 5:51 pm  
    Blogger Xilaren said...

    αααααα, τι ωραία φτάσαμε και στην έκθεσή μου. Μπράβο μου! είχα και καλό κιουρέητορ...

    "Θέλω να ευχαριστήσω την επιμελήτρια μου, τη μαμά...."

    :)

    σε ευχαριστώ, ιφι. φιλιά!

    April 07, 2008 6:13 pm  
    Blogger Provato said...

    ναι, ναι, η ιφιμέδεια τον κατάλογο της έκθεσης κι εγώ την διαφήμιση της. θα χεστούμε στο τάληρο και μετά δεν θα χρειάζεται να δουλέυουμε όλη μέρα θα κάνουμε σεξάκοι.


    τέλειες φωτό - αυτή με τα γκαζάκια με άρπαξε από την κόρη (ματιού)

    April 09, 2008 2:31 am  
    Blogger Xilaren said...

    καλά, μιλάμε για πολύ λεφτό όχι μλκιες!

    φιλάκια καλά μου παιδιά!

    April 09, 2008 10:16 am  

    Post a Comment

    << Home